17 Ekim 2011 Pazartesi

Another Happy Day


Yazmaya başlarken ne kadar anlatsam, ne söylesem az kalacak diye korkuyorum. Filmekimi 2011 kapsamında benim açılış filmimdi Another Happy Day (Mutlu Bir Gün), biletimi alırken de aslında festival boyunca izleyeceğim en iyi film olacağını düşünüyordum, öyle de oldu.

Film Sundance'de en iyi senaryo ödülünü almış ve kesinlikle hakkını veriyor. Bir kadının hikayesi aslında bu film, fiziksel değil ama ruhen şiddet görmüş bir kadın, bir anne. İlk eşinden olan kızı intihara meyilli, yeni eşinden olan çocuklarından biri depresif, biri uyuşturucu bağımlısı bir annenin çocuklarıyla mücadele ederken düştüğü durumu gösteriyor. Ailesi yanında değil, boşandığı ilk eşi bile kendi kızlarından daha kıymetli bir aile sahibi ve yanında olan bütün çocuklar sorunlu, zor bir yaşamı, manevi baskıyı müthiş bir oyunculukla ve hikayeyle bize anlatan filmi izleyenleri şanslı görüyorum. Hikayenin kurgulanması iyi yapılmasa sıkıcı olma riski taşıyan filmde öyle güzel bir akış var ki kendinizi filme kaptırıyorsunuz.

En iyi kadın oyuncu ödülünü de rahatça alabilecek bir oyunculuk sergiliyor anne rolünü oynayan Ellen Barkin, umarım başka filmlerde başka rollerde de izleriz kendisini. Filmin ilerleyen günlerde ülkemizde gösterime girmesini umuyorum. Daha fazla söyleyecek, anlatacak bir şey bulamıyorum, bulmuyorum. İzlemeniz dileğiyle, iyi seyirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder