28 Mayıs 2010 Cuma

Prince Of Persia: The Sands of Time



Yönetmen: Mike Newell
Oyuncular: Jake Gyllenhaal, Gemma Arterton
Yazan: Boaz Yakin, Doug Miro, Carlo Bernard, Jordan Mechner



Oyundan film olmuyor..

Yıllardır Mummy, Scorpion King vs gibi aksiyon dolu mistik hikayelerle avutulmuş bir nesil olarak bıktığımız türden bir filmdi. Kahramanımız her türlü zorluğu yenen, kumların içinde sürüklenen, cesur, yürekli olma özellikleriyle diğer klişe aksiyon filmlerinin kahramanlarından farksız. Yine başlangıçta baş belası olan daha sonra hayat kurtaran bir kadın kahramanımız var. Neredeyse bütün klişeler mevcut.

Film hepimizin hayatında bir şekilde yer etmiş bir oyunun sinema çevrimi olmasıyla merak uyandırıyor. Normalde bu filme büyük bir beklenti içinde giden var mıdır bilmiyorum.

Pers krallığının güçlü olduğu dönemlerde kral sokakta cesaretine tanıklık ettiği bir çocuğu evlat edinir ve hikaye başlar. Bu durum ilahi bir güç tarafından gerçekleştirilmiştir. Yıllar geçer ve macera başlar. Çok fazla spoiler vermiyorum belki merak eder izlersiniz.

Üzerinde çok yorum yapılacak bir film değil, oyunculuklar, senaryo, filmin gelişimi gibi özellikleri açısından vasatın üzerine çıktığını söyleyemem. Her şey standart, hatta ana kahraman çok daha iyi oynayabilirdi, içindeki hırsı, cesareti çok daha iyi yansıtabilirdi.

Benim tavsiyem; çok boş vaktiniz varsa ve yapacak hiç bir şeyiniz yoksa gidin izleyin, şartlarım her ne kadar böyle olmasa da gittim izledim ama pişmanım.

Çocukluğumuzun oyununu oynamak çok daha zevkliydi, oyunlardan film olmuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder